місія

Місія бібліотеки - бути справжнім інформаційним та культурним центром у мікрорайоні, популяризувати знання, забезпечувати дозвілля мешканців .

вівторок, 7 квітня 2015 р.

7 КВІТНЯ - ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ*Я

7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу. Вперше святкування відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.

З нагоди ції дати 7 квітня у бібліотеці пройшло обговорення актуальних проблем "Молодь та смачна отрута : правда про куріння, алкоголь, наркотики"

Бібліотекар читального залу Михайленко Н.М. розповіла учням ПТУ № 6 про згубну дію алкоголю, куріння й наркотиків на юний організм. Учні охоче спілкувалися з бібліотекарем та між собою, висловлювали свої думки про шкідливі звички. Бесіда відбулася біля спеціально оформленої книжкової виставки на якій представлені видання, які допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму .  















Немає коментарів:

Дописати коментар