місія

Місія бібліотеки - бути справжнім інформаційним та культурним центром у мікрорайоні, популяризувати знання, забезпечувати дозвілля мешканців .

понеділок, 7 квітня 2014 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров*я

7 квітня 1948 року була створена Всесвітня організація здоров*я. З того часу 7 квітня кожного року відзначається як Всесвітній день здоров*я. Членами організації являються близько 200 країн. Цей день покликаний формувати у людей позитивне відношення до здорового способу життя, повсякденну турботу про збереження та зміцнення здоров*я.

Питанням здоровогу способу життя цікавиться чимало користувачів нашої бібліотеки, які турбуються про власне здоров*я. Для цієї категорії користувачів у  бібліотеці працює інтерактивний лекторій, в рамках якого всі бажаючі мають змогу отримати поради від лікаря. Також бібліотека надає можливість он-лайн консультування спеціалістів провідних клінік країни та зарубіжжя. 

7 квітня у бібліотеці організована виставка - порада щодо питань здорового способу життя. На виставці представлені розділи: Рух - це класно", "Викрадачі розуму" та "Їжа для розуму". У кожному розділі - література відповідної тематики - фізична культура та спорт, шкідливі звички та їх профілактика і шляхи подолання, рекомендації та поради по організації  здорового харчування.






Маємо надію, що виставка - порада стане у нагоді для тих, хто не байдужий до власного здоров*я.

Немає коментарів:

Дописати коментар